Var den du är och ingen annan !

Det snacket är ren B U L L S H I T !
Man får höra varje dag att man ska vara sig själv för då kommer man längst!
IN MY ASS säger jag bara !
För är man sig själv, vill alla andra ändå ändra på en ?
Varför då vara sig själv om alla ändå hittar fel på en hur man än vrider och vänder på det !?
Du tjänar på att vara dej själv,
 NAAAAT !
Okej man ska inte låtsas vara någon som man INTE är !
Men jag är mig själv, och folk vänder mig ryggen och klagar på mig ?
Hur fan ska jag vara för att ni ska fatta att jag gör allt för att ändra på mig för ERAN SKULL!?
Jag vill inte förlora vänner(som jag redan gjort utan andledning) pga. att jag är mig själv ?
Då är finns det ju ingen mening med att vara sig själv om ingen ändå tycker om den man är ?

jag gråter sönder inombords varje gång någon öppnar sin käft om att jag är si och jag är sån !?
Det gör ont ! så jävla ont !
Jag vet inte vad jag ska säga för att ni ska fatta att jag är mig själv, TAKE IT OR LEAVE IT !!
Visst jag har en väldigt speciell personlighet ! Jag har en stubin på 3 cm och kan vara jävligt tyken och det vet jag om !
Men jag har försökt ändra på det hela mitt liv ! Men det går inte  , jag försöker gång på gång på gång på gång, men inget händer !
Det finns två utvägar: 1. Vara tyst resten av livet inte säga något till någon !
2. Ta livet av sig så folk slipper tjata om att man inte duger !

Du duger som du är ! Det gör man inte alls, ingen duger gott nog som man är !
Ända gången du kan vara dig själv är om du är helt ensam hemma och du kan släppa loss som en dåre men när folk kommer innanför dörrarna igen blir allt svart !
Antingen är man: Tyken och kaxig/elak och blir kallad BITCH! eller så är man ensam och utfryst och skär sig och blir kallad EMO JÄVEL !
Eller så har man runda glasögon, slikad frilla och läser bort sitt liv då får man stämpeln : NÖRD!
Eller så är man osäker, sminkar sej som fan , strular med alla och blir kallad den snygga populära som alla vill ha !
Kan det inte räcka med att vara sig själv ?
Varför har man en spelpjäs i ett spel där man inte kan reglerna och inte vill vara med och spela ?
Livet är orättvist, det har jag insett för länge sedan, men det kan väll åtminstånne vara rättvist nog att alla kan få vara sig själva utan att bli lämnade ensam , bli snackad skit om bakom ens rygg !
AAAAAA JAG HATAR DETTA !!!!!



                                                  Puss, ses när vi ses !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lilla älskade Gumman , det handlar bara OM att VÅGA vara den man är & varför slösa bort dyrbar tid i sitt korta liv på att VARA som andra VILL att man ska va`?! OM dom tycker så"illa" om dig så är det INGA vänner that´s it:)

2010-01-21 @ 08:12:35

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0