Tidigt uppe !

Godmorgon bloggen !
Vaken än ?
Skulle inte tro med men jag skriver ändå !
´
Som sagt skolan om 2,5 timmar ! Längtar gör jag inte i allafall!
Som sagt ge mig en vecka till !
Jag kan inte fatta att jag gick upp 06:55 ! Så tog det inte ens en kvart för mig att ta på mig och dra upp rullgardinen vilket brukar ta längst tid !
Men jag har väll bloggen framför ögonen !

Min dator har hackat totalt ! Så när man för över bilder så får 1 bild 10 kopior ! Snacka om onödig plats och man orkar inte sitta och radera alla kopior på 500 bilder ! Alltså typ 5000 kopior !
dagens tecknik ! ;)

Nej men nu ska jag dra mig mot köket och äta lite frukost !
Men frågan är vad ska man äta ?


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0