So damn happy !

JAAAAAAAA !
så här glad har jag inte varit på länge !
ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN <33
i`m so sorry, but i can`t say why im happy, because it`s a secret  !
jag vill berätta för er , men jag måste tyvärr hålla det hemligt ett tag till !
Sorry !

imorgon börjar skolan (tyvärr) som tur är, så är alltid första dagen väldigt kort, vilket betyder hem tidigt, och träffa kompisarna :)
Så jag måste tyvärr stänga av datorn nu för jag ska läsa lite och fixa mig inför skolan i morgon, vi börjar 10 i 10 så jag kanske hinner blogga innan jag går, ska gå upp runt 7 tiden för jag behöver platta håret !
Och sånna saker ! Så vi hörs i morgon !



                                          Puss & kram ! och juste glöm inte att sova gott ;)!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0