Sista inlägget idag :(



Ja jag ska gå och lägga mig redan !
För i morgon väntar ännu en lång dag på svenska mässa - my dog utställningen !
Denna gången med Alexx <3
jag längtar ! och jag är jätte trött eftersom jag gick upp redan vid 07:45 i morse. Så jag behöver sova om jag ska orka kolla på alla hundar i mon !
kl. 10:30 - 10:45 ska jag vara inne vid korsvägen !
Får väll ta bussen runt 10:20 ? Eller 10:05 om inte mamma kör mig vill säga !
Men hoppas ni kommer sova gott även om många av er inte kommer dra er mot sängen än på ett tag så har ni ändå en god natt att se fram emot !
Och så när ni vaknat och fixat er och sånna saker i morgon, kanske ni har turen att jag laggt upp bilder från hund mässan. Men har jag inte det så får ni kolla in igen senare i morgon !





                                                       Sov gott & dröm sött!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0