Seg söndag !

AAAAAARRRRGGGHHH !
JAG HATAR SÖNDAGAR !

Ända dagen på veckan man sover riktigt dåligt, natten mellan söndag & måndag ! Jag hatar söndagar!
Okej jag hatar den för att jag vet att dagen efter är det skola !
Men ändå ? Hallå? radera söndagar ur almanackan TACK !?

Nu har jag raderar dom iallafall ! OMG NEJ FEL ALMANACKA !
aja, söndagarna får väll stå kvar då ! (aaarrghh)


JUSTE !!! TACK FÖR IGÅR FLICKOR !
BÄSTA LÖRDAGEN PÅ LÄNGE !
MÅSTE GÖRAS OM !!!
HAR ALDRIG HAFT SÅ ROLIGT MED ER NÅGON GÅNG.!
NI FICK MIG VERKLIGEN ATT SKATTA , HAR INTE SKRATTAT SÅ MYCKET DEN SENASTE TIDEN MEN IGÅR ÄR TAMEFAN OSLAGBART !
NÄR GÖR VI OM DET ?
(bilder kommer i morgon , behöver få bilderna från Donjas kamera också!)



                                          Och vi hörs lite senare !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0