Nytt & fräscht från Cocoo.se !


Detta är dom sakerna jag vill ha från cocoo.se just nu !
För er som bor i stockholm behöver ni INTE beställa på nätet utan cocoo.se har en egen butik på söder i stockholm alltså !

Men vi andra som inte är så lyckligt lottade från nöja oss med att beställa på nätet !
men det funkar ju oxå det är ju ungefär som att shoppa i butik (bortsätt från frakten -.-)

Allt det jag vill ha går på:
1075 :- ungefär !
OBS OBS OBS ! NOTERA ATT PÅ RINGEN MED LÄPPARNA STÅR DET FEL PRIS DET SKALL STÅ: 145:-!!!

Cocoo har även ett coolt sammarbete med : FOKIS.SE !

i sammabetet kan man köpa foki kalender för 2010 ! Riktigt fina bilder ! Kalendern kostar 165:- !
Ett skit bra pris, så passa på och köpa den innan 2010 hinner gå för långt !


På hemsidan kan du köpa:


DET ÄR BARA ATT BÖRJA SHOPPA BILLIGT OCH SNYGGT !


                      Vad från Cocoo.se skulle du vilja ha i ditt smyckesskrin och varför ?




För att komma till hemsidan klicka här: Börja shoppa nu !
För att komma till Fokis blogg klickar du här: Foki i sammarbete med Cocoo.se !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0