Ny header !

Ja vad tycks om dena nya headern ?
Jag gillar den bättre än den förra, enkel men ändå snygg !
Hahaha, med att hitta biler och byta till andra , slänga i hop den med text och färg tog mig 40 minuter !
Därför ett enkelt jobb ! (: Förra headern tog 10 minuter xD




                                                 VAD TYCKER DU OM DEN NYA ?
                                                 VAR DEN GAMLA SNYGGARE ?
                                                 VAD SKULLE DU ÄNDRAT PÅ ?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefin header, speciellt det andra kortet. Supersnygg. Kram BigSis

2010-01-10 @ 12:35:42
URL: http://inlindad.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0