Nu ska jag trycka på OFF knappen !


Nu ska jag trycka på ON/OFF knappen på datorn !
I mitt fall OFF knappen eftersom jag ska stänga av datorn!
Nu är jag fruktansvärt trött!
Kanske ska ta och bädda för mamma och pappa så dom slipper göra det sen, så kan jag hålla mig vaken , tycker inte om att sova om dom inte är hemma !
Och dom har inga nycklar så dom kommer inte in om jag inte är vaken !
Så det är lika bra att hålla huvudet uppe och vara vaken !
Det är väll inte en så lång stund kvar antar jag .?!
Och om det skulle vara en lång stund kvar så får jag väll trycka på ON knappen på datorn igen och skriva utligare ett inlägg !
Även fast jag kanske inte har något att skriva om så håller det ju en vaken en stund iallafall !?
Folk säger att socker håller en vaken ? Det gör det inte alls , drack nyss saft och åt en pingvinstång och jag är fan inte piggare för det ??
Det borde nog undersökas närmare det där med socker och sömn !


Aja nu ska jag inte hålla er uppe längre gå och sov med er !
fast jag tror inte att det första man gör när man sitter vid datorn denna tiden på dygnet är att kolla min blogg och följa den slaviskt ? Eller ?
Jo det är klart ni gör !!
i know you love me ;)
         


                                     Puss puss , hörs senare när jag gått upp !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0