Morgonen 10 januari 2010!

                                             

Då har man överlevt ännu en natt !
Kanske positivt kanske inte !
Jag är så trött att jag bara vill lägga mig ner och sova  bort hela dagen !
Och i morgon börjar skolan ! OMG !
Ge mig en vecka ledigt till snälla snälla snälla !
Men dessa böner kommer även nästa söndag om jag får en vecka till ledigt, så lika bra att börja lära sej att leva med det, fram till nästa lov som är i februari ? (sportlovet!)

idag har jag inga planer alls ! Jag ska väll sätta mig och plugga lite S.O kanske. Och snacka i telefon & blogga år vi inte glömma !
Kanske slänger in ett seriöst videoinlägg senare under dagen!
Jag har en liten suprise till er, och jag kan inte videoblogga innan jag har mitt konto, för jag tänker avslöja hemlisen i ett videoinlägg, så vi kan bara hålla tummarna på att dom kan skynda på lite så jag kan avslöja hemlisen för er !

Nej nu väntar frulle !
jag skriver mer sen!



                                                               Puss !
                                        bjuder på denna sötnos så länge:
                         

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0