Min lista, jag bestämmer !


Då var det dax igen !













CHAI LATTE !

ÄLSKAR
verkligen chailatte !
Ingen vinter utan chailatte på Espresso House !
Älskar smaken, alla säger: ÅÅÅH hur fan kan du dricka det, det smakar mitt bajs !
Visst det är väldigt sött, men oxå väldigt gott, smakar vinter ! (Y)



INGET KOMPIS !

När det gått en månad och kompis gått ut !
KLARAR MIG INTE UTAN KOMPIS !
hehe, fick 150 kr att tanka min mobil för idag :)
Gissa om jag blev glad !?
                                PUSS PÅ DEJ MAMMA DU E ' BÄST !



Kommentarer
Postat av: Hanna

den personen har jävligt gott bajs då ;)

2010-01-20 @ 19:29:44
URL: http://hahosis.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0