Ljud som stör !

alla har något / några ljud som vi absolut inte tål !
Jag har ett par stycken jag inte klarar av ! Vissa av ljuden gör mig förbannad och arg , vissa av ljuden får jag frysningar i hela kroppen av !

1. Folk som är JÄTTE förkylda och inte vet vart pappret att snyta sig finns, så dom sitter och drar in snoret gång på gång på gång ! Det bli jätte irriterande till slut. Som på prov i skolan så sitter 3-5 stycken och drar in snoret hela tiden!(mest under vinter tid) vilket förstör ens konsentration ! två tips: 1 lär er snyta er och 2 använd nässpray !

2. Snö som knarrar under skorna på vintrarna , är något av det värsta som finns ! Jag klarar knappt av att gå runt utomhus på vintrarna pga. knarrandet,! Jag vet inte varför men jag får illa mående känsla i korppen och jag fryser och vill bara springa i 700 km/h ! Det är det värsta absolut det värsta ljud som finns !!

3. Folk som snarkar ! Jag tål det inte, ljudet av snarkningar ! Man ligger och håller på att somna och helt plötsligt för man värsta gris ljudet !! Det finns inget som är så jobbigt som folk som snarkar ! Min pappa är ett bra exempel, han kommer och slå världsrekord i snarkningar en vacker dag ! ;) Man kan vakna mitt i natten av att han snarkar och så får man ta på sig öronproppar !
Ett stort minus på er som snarkar

4. Chips & knäckebröds ätande ! Jag vet inte varför jag tycker det är irriterande , för alla låter ju när man äter något hårt eller krispigt, och det är mänskligt, men jag HATAR ljudet ! Jag står inte ut ! som på bion härrom dagen en kille bakom oss satt och åt varma snacks och jag höll på att vända mig om och slå till honom ! För jag klarar inte av ljudet !

 
Ja , det var dom ljuden som stör mig !

Har du några ljud du inte klarar av / inte tål? Berätta för mig !



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0