Kan det inte bli april ??

.....
Skulle bli så himla glad om jag somnade en kväll och när jag vaknade var det april månad !
Hade varit underbart !
Visst att sova bort 3 månader & inte gå i skolan på 3 månader skulle kännas helt efter ! Och det skulle synas på slut betygen i 8:an & 9:an !
Men jag vill verligen att tiden går så fort att det helt plötsligt är det APRIL !
AAAAAARRRGGGHH ! jag blir galen ! Få tiden att gå fortare!

Aja ännu en misslyckad eller miss och miss, kanske ska säga en mindre lyckad dag i skolan.
Lika tråkigt som vanligt, men så är det inte bara jag som tycker det tycker varända tonåring att skolan är B A J S !
Men men, man måste tryvärr stå ut om man vill få jobb och vara lycklig resten av livet !
Eklanda skolan var och hälsade på oss idag, eftersom vi ska slås ihop med dom ! (som synd är)
Så vi skulle visa dom runt som ett par guiders ! Dom har väll egna ögon eller ?
Ska vi behöva gå som offer och visa dom runt ?
Nej det tycker inte jag iaf !
Dom kan väll gå runt själva eller ? Behöver dom verkligen våran hjälp ?



                                                              POWER !
                                              fråga inte vad det kom ifrån !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0