jag & donja blir mer och mer meningslösa !

Hahaha våran konversation på msn såg ut såhär nyss:

J: Löste min rubikskub inatt o så förstörde min bror den, så nu ska jag försöka göra om det, o jag har alla blåa ett ställe förutom 1.

D: Löste du hela kuben?

J: Två sidor.

D: Men då har du ju inte löst den, löst den är när man har fixat alla sidor.

J: Jag har ju löst den på ett sätt -.-

D: Nej :)

J: På ett sätt jo !

D: Eeeeneeej :P

J: Donja, du försör mitt självförtroende.

D: Hihiii (a) Cajsa du kan ju inte ha funnit ditt självförtroende i en kub! :O

J: ejoo!, Klart man kan.

D: Haha, Jag fann mitt självförtroende i en steriohögtalare :D

J: NEE, Nu vill jag inte fortsätta lösa den, tack vare dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

D: Hahahaah <3

J: hållkäften!! <3 det är inget hahaha här !
(de var inte elakt menat, av ren kärlek!)


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0