Jag är verkligen sämsta någonsinn !

Thihihi !

Okej okej , jag ska säga som det ligger till!
Jag vill börja med att be om ursäkt för OTROLIGT dåligt uppdaterande !
Men jag har varit sjuk i 3 dagar och har inte fått eller orkat sitta vid datorn.
Så där har ni min ursäkt.
Jag skäms, för ingen är så dålig på att uppdatera som jag är. Jag är verkligen sämsta någonsinn !
åååh gud  !!!   
Cajsa goes få dåligt samvete för att jag inte bloggat på 3-4 dagar !
Men men, livet är fruktansvärt fruktansvärt orättvist !

Nu undrar ni väll vad fan jag gör hemma? Det var ju tjejmiddags kväll i dag ! Men tyvärr så blev det inte !
Allt blev inställt, för att mamma tyckte inte att vi skulle ha det denna helgen. Så vi fick hoppa över det ! Som synd är !
Men så tänkte vi ha det iallafall ,eftersom jag & rovia blev friska och mamma sa att det var OK om jag kom hem tidigt bara.  Så vi sa det till Donja. Men då hade hon bestämmt med två andra. Som ganska synd var !
Men en grej att tänka på sötnos: Vänta till Dagen innan oh bestäm med någon anna för saker och ting kan ändras !

Så Jag , Rovia & Ottan ska hem till henne i morgon och äta lunch, mysa och kolla på film (Hajen) !
Ska bli kul ! Har inte träffat tjejgänget sammlat på 300 år !

Vänta på nästa inlägg FÅR INTE MISSAS !!!!! 

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0