Ingen ork !

Jag har ingen ork till att blogga , FÖRLÅT !
Jag är så jävla trött på mina så kallade "vänner" som vänder ryggen hela jävla tiden !
Det är inget hej hit och inget hur mår du dit !
HATAR DE !
folk som alltid snackat o kramat mig på morgonen när man kommer till skolan och när man går hem, gör det ALDRIG längre !
ANSIKTEN säger jag bara !
Folk är till och med så töntiga att dom drar ur usla ursäkter till att slippa snacka med mig, blockar mig på msn och undviker mig till maxx !

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ER !
om ni inte vill vara min vän, fine säg det till mig i stället !

Kommentarer
Postat av: Hanna

cajsa, om jag gjort något av det så kan jag bara säga att det har absolut inte varit meningen men jag har bara mått väldigt dåligt det senaste. Hoppas jag inte gjort något fel..finns alltid vid din sida <3

2010-01-19 @ 11:10:06
URL: http://hahosis.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Till Hanna;



Jag vet bara inte vem jag är längre och inte heller vem jag ska lita på. jag orkar inte ha det så här längre !

vill bara här ifrån!

tack dsm <3

2010-01-19 @ 14:39:14
URL: http://cajsadaahl.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0