Hatar att vara sjuk !

Hej jag heter Cajsa och jag är sjuk hela tiden  !!
Jag börjar bli jävligt trött på att vara sjuk !! Idag har jag haft fruktasnvärt ont i halsen , hoppas bara jag kan gå till skolan i morgon, men mår jag så dåligt som jag gjorde i morse tänker jag inte gå !
Jag orkar inte med att vara i skolan med alla som skriker och aldrig kan vara tysta , inte äns när man säger att man inte mår bra kan folket ta respekt till det...

Jag har hunnit med och duscha, och fixa mina naglar (bild kanske kommer!)
Sen skulle jag platta håret till i morgon, men orkar inte blåsa det.  Och om jag inte ska gå till skolan i morgon är det onödigt.
Naglarna tog 1 timme att fixa, och jag tycker det blev ganska bra, måste bara hitta decor och lägga på, eller kanske ta nagellack och göra mönster, prickar ? Ränder ? rutigt ?
Ja vi får se.

Men nu ska jag forstätta titta på Mästarnas Mästare, sen ska jag borsta tändera & gå och lägga mig !!



    
                                                          Puss !!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0