Gott nytt 2010 !

Ja gott nytt år på er!
Hade ni trevligt i går? Jag hade jätte roligt ! (:
Tack till : Jannica , Markus , Kalle , Eddie , Kurt , Lillemor , Lucaz , Mamma , Pappa & Ottan  som gjorde kvällen lyckad !
Jag hade roligt i alla fall.
God mat, tävlingar , god dricka, raketer , godis ,  trevligt folk & en klocka är allt som behövs ör att göra en nyårskväll lyckad!
Ser redan fram emot nästa nyår (: då 2010 blir 2011 (:

Hahaha dom två roligaste konversationerna under hela kvällen var mellan mig , eddie och Mamma !

1.
J- Heej Eddie ! får man ingen kram?
E- hej  , *går fram halv och tänker krama mig , men hejdar sej och vänder sig till mamma*
E- Är det Cajsa ? !
M- Hahaha aah , fråga henne!
E- *tittar på mig* Är du Cajsa ?
J- Hahaha jaa ! :)
E- OMG va lång du e, du ser ut som en 27 åring för du e så lång ! o för att du har svart hår.
J- oo jasså? Ser jag så gammal ut ?
Alla tre- HAHAHA !

2. Mellan mig och eddie:
J- Hahaha varför sånn dialekt Eddie?
E- För jag e arab ?
J- Hahaha jasså? vart kommer du ifrån då?
E- Arablandet
J - Haha okej? det finns inget som heter så eller?
E- Eller jag menar irak !
J- Det var bättre !
E- Eller nej föresten jag e kyrd ! Från kurdistan !
J- Eddie ? om du ska ha det med y ta ö istället, för det heter kurd men alla säger körd ! Så använd ö!
E- okej ö! JAG E KÖÖÖÖÖÖÖÖRD !
J- HAHAHAHA ge dej !


Eddie är 10 år , så det är inte så konstigt att han inte fattar !

Nej nu ska jag gå upp och äta frukost , kan inte sitta här hela dagen och ruttna ! HAHAHA!
Hörs senare !


                                
                                                                   Kyss !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0