Förlåt mig !


Förlåt att jag inte skrivit så mycket idag !
Men jag har varit i skolan, sen kom jag hem vid 16:15 eftersom vi  slutade 16:00 !
Sen kl. 17:00 var det tjejgrupp !(riktigt kul!)
Skrattade mycket även fast jag mår skit dålig psykiskt !
Vänner är allt ! Och dom ska inte vända en ryggen eller hur ?
Jag grät mig till söms i går kväll , ska det vara så?
Ska man behöva må skit och gråta ändlösa tårar för att äns så kallade vänner ramlar av ens sida en efter en ?
Jag mår verkligen SKIT av att mina vänner lämnar mig ensam !
Dom får gärna sluta vara vänner med mig, men då kan dom säga det till mig i stället för att bara gå som missfoster ?

Jag pallar verkligen inte längre !
Men jag ska fan kämpa för Xavis skull !!
Älskar dej bäbisen ! Snart kommer du hem och då komemr allt förändras till det  bättre!!

Önskar att allt var som det var innan det jävla jullovet !



                                        Orkar inte skriva mer, vi hörs i mon <3

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0