En söndag kväll !

Chow Chow !
Är en hundras !
Hahaha nej så var det inte meningen att det skulle bli/vara ;)
Jag skulle säga tja tja så la jag in lite andra bokstäver så de skulle se "fräkt" ut så blev det Chow Chow vilket är en hundras :)

Vad har ni gjrot idag ?
Själv har jag inte gjort något alls, tagit det lilla lugna, badat , läst bloggar och vart inne på MSN !
En ganska trög söndag som vanligt ! HATAR söndagar och det är ni medvetna om att jag gör !

oops ! juste mamma ville att jag skulle lägga in en bild på henne från igår innan hon åkte iväg!

Vem var det som sa att vi var lika ?
lägg inte märke till GAIS BAJS almanackan på väggen bredvid mamma !

bjuder på en bild på mig oxå :)

Ojsan :O va stor den blev :O
Aja men destå större bild ju större chans att ni ser hur snygg jag är ;)
Hahaha skojja !
Där kom lite av självörtroendet tillbax ! Det har varit som bortblåst i 2 månader !
AARRGH ! Så snygg man får bli ;)
Hihihi skojja :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0