Då var det helt plötslig den 24:de !

Ojsan tiden går fort när man har roligt *host*
Man kan verkligen INTE säga att jag har speciellt kul -.-
Jag är grymt trött , men inte trött trött så jag vill sova utan mer utmattad !
Varför är det bara 2 dagars helg ?
Hade suttit PERFEKT med 3 dagars helg !
Det är  emot lagen med så lite ledigt på en vecka folket får ändå tänka på att vi går i skolan / jobbar 5 dagar iveckan :O då hade det ju varit perfekt med 3 dagars ledigt och 4 dagars jobb/skola ?

IN MY DREAMS säger jag bara ! Jag kan fortsätta sitta här och drömma om 3 dagars helg bäst fan jag vill det kommer ändå inte att hända !
Jag kan inte påverka samhället på något sätt.
Är det inte val i år ?
Jag ska fan se till att det nya partiet ser till att vi får 3 dagars ledigt !(naat , för det kommer aldrig att gå)

Nu har jag 1 vecka på mig att göra klart mitt SO arbete annars blir det synd om mig !
Men jag hoppas och tror att det ska gå vägen , det tar inte lång tid att renskriva, om jag gör det hemma varje dag så kan jag skicka det till mammas jobb så kan hon skriva ut det där ! (Y) för våran skrivare funkar inte eller snarare jag orkar inte plugga in den i burken !
Nej nu ska jag ta mig en dusch kanske ?
Eller kolla på TV med tea och kanske lite godis ;)
vi får se.
Vi hörs en gång till innan jag går och lägger mig !



                                               Puss , vi hörs när vi hörs !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0