Bye bye Youtube ! Hello Videofy.me !


OBS OBS ! fel uppkom i videon det skall vara : hej bloggen detta är väll mit första seriösa VIDEOINLÄGG ! inte blogg inlägg, alla mina blogg inlägg är seriösa !

Ber så himmla mycket om ursäkt för att videon är på snedden !
Det blev så konstigt när jag filmade med mobil kameran !

Nu när jag börjat använda videofy.me kommer jag video blogga mycket oftare !
Så det är bara till och vänta tills nästa V inlägg kommer , kanske senare idag ? vem vet ;)

                                                  
                   denna underbart söta lilla vovve var det jag babblade om i videon , en lagotto romagnolo !


                                                           PUSS !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0