Bilderna talar för sig själva!



   
          bilderna går att klicka för att få i större storlek !

 


Hitta det snygga efternamnet !
(våran spanska bok i skolan!)







svar: TORRES !






Donja och Pismar !






Jag på NO :n , mitt hår har varit en KATASTROF hela dagen :O




  
(bilderna är klickbara !)
Någon kille i 9:an hade målat på tavlan i spanksa salen , Simon tror jag han heter !
Fråga mig inte vad dom ska föreställa, ser ut som familjen flinta & barba pappa !


Gissa vad det är för något ?




Haha det är mitt lakan ;) När man har tråkigt innan man somnar så tar jag en skriv kurs ;)
OBS! om du ska skriva på dina lakan använd textil pennor !!!!!


                                                                PUSS !
                                     (glöm inte ställa fråga i fråge stunden!)


Kommentarer
Postat av: rovia

aww dom bilderna me snöö är tvär fina!

så vackert ja skriver haha (a) §

2010-01-12 @ 20:35:56
URL: http://rrovish.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0