8 Januari

hej Snyggingar ;)
Hur står det till med er ?
Jag hoppas ni alla mår bra !
Själv är jag fruktansvärt trött & har ont i halsen !
Inte lika roligt kan man ju säga !

Jag är ledsen att jag inte hunnit blogga idag, men jag har varit på My dog på svenska mässan i 3 timmar, sen när jag kom hem började jag läsa min nya bok om Lagotto Romagnolo 
  
Sen hopppade jag in i duschen  i 1,5 timme, så jag har lixom inte haft datorn förän nu !

Men bättre sent än aldrig ? eller vad säger ni ?

My Dog mässan är verkligen jätte rolig att gå runt och kolla på. Bland alla olika raser & folk. Träffade massa trevligt folk som gav oss info om den söta Lagotton (eftersom det är en av favorit raserna, och kan inte så mycket om dom!)

Sen har vi träffat en av dom coolaste och farligaste raserna i världen den kaukasiska ovtjarkan !
Dom ser inte så farliga ut , och vet inte riktigt om jag kan tro på att dom är mördar maskiner ?
Det är väll för att vi är okunniga om rasen och inte vet hur man hanterar den som vi valt att lägga den i kategorin : MÖRDARE !
I mina ögon ser dom ut som stora gosse nallar som aldrig skulle kunna skada någon!
Men mina ögon mått och magkänsla har ju haft fel förut !

Fina är dom i allafall !
Och dregla kan dom xD
Hahaha hunden vi såg hade jätte mycket dregel efter att ha varit inne i utställnings ringen så hopade han upp och la tassarna på tjejen som ägde honom s rumpa så dreglade han ner hennes byxor ! mindre mysigt ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar, ta en huvudvärks tabett . Sen bloggar jag lite senare !



                       




                                                                   P u s s !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0