2 dagar my dog !

I morgon ska jag till my dog mässan igen !
Denna gången med finaste Alexandra !
Hon ska kolla på king charles spaniel när dom har utställning, för dom ska köpa en ! Så då  ska vi gå runt där inne och kolla på alla hundar ! :)

Ska blå så jävla roligt, har inte träffat Alex på över 8 månader :O så jag längtar !

Jätte gammal bild på mig & Alexx ! <3
haha saknar dagen !

Men aah, i mon träffas vi och jag lovar att jag ska lägga in lite bilder från my dogg mässan i morgon oxå ! Då jag fått lite mer bilder !



                                                                           Puss !
                              tro mig detta var inte det sista ni såg av mig denna fredag kväll!



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0