Listan alla väntat på :

Då var det dax igen !
Jag har valt temat: Skönhetsprodukter !
Jag har satt ihop en liten lista som jag tänkte presentera för er nu !
Och vi börjar med :




1. Bobbys hårspray: 
Är nog det absolut BÄSTA hårsprayet jag testat i hela mitt 13 åriga liv !
Jag har testat mycket olika hårsprayer men BOBBYS är det bästa ! Jag har använt bobbys sen jag fick det i julklapp och jag kommer aldrig att byta ut det för det är det bästa som hänt mig inom hårspray.
jag rekomenderar det till er som inte testat det än!
En fredagmorgon skulle jag se hur länge sprayet satt i och höll sig hårt och höll frisyren på plats, sprayade håret runt halv 8 på morgonen och sen gick jag till skolan och det blåste men sprayet höll håret på plats, kl. 01:50 gick jag och la mig den kvällen då var håret fortfarande hårt sprayat. Visst lite hade gått ur men hade jag tagit PROFFS sprayen då hande mitt hår varit helt utan spray vid de laget. så bobbys hamnar helt klart på hiss listan !


2. Neutrogena Visibly Cear DailyScub:
Jag har haft ett jätte problem med pormaskar speciellt runt näsan och jag skäms fruktansvärt över det.
Sen läste jag gott om denna produkten i tidningar och på nätet, andra bloggar hade oxå skrivit gott om denna produkt och den verkade funka, så jag tog mig till MAXI och köpte DailyScrub, och det ångrar jag INTE!
Efter att jag använt den i 3 dagar två gånger om dagen så hade mer än hälften av alla mina pormaskar försvunnit !
Att skrubba ansiktet morgon och kväll med denna otroliga produkt har gett mig mycket finare hy !
Och har du problem med dessa jäkla pormaskar så ska ni ABSOLUT testa dailyscrub !


3. Palmolive Nutra Fuit(kiwi) :
När jag låg på sjukhuset passade pappa på att köpa lite nya duschkrämer.
Då testade han den nya Palmolive, och han köpte Mandarin & Granatäpple, ingen av dom luktade speciellt gott, men så dan efter så köpte han kiwi, och den luktar gudomligt!
Krämen är som gelee och och mjuk och skön mot huden. Och den luktar gott !
En av palmolives godaste duschkräm !




1. Panodil & Alvedon :
Vilket inte hjälper när man har en fruktansvärd smärta !
de sägs så mycket att dom dämpar smärtan så man blir av med den på några minuter !
BULLSHIT ! det tar minst 2 timmar innan man känner av pyttelite.
Det borde komma en mirakel kur som gör att man slipper smärta HELT OCH HÅLLET!


2. Bobbys Schampoo :

Passar alla hårtyper ? Inte min! Mitt hår blir som svinto :S
Det blir som om man badat i pool i hela sitt liv.
Sen går håret inte att borsta it efter att jag använt schampoot, och dagen efter är håret smutsigt igen !
ETT STORT MINUS !
det borde inte stå att de passar alla hårtyper när det inte gör det !


 







                                         Det var allt jag hade att säga denna gången !
                                            glöm inte att säga vad du tycker om listan !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0