I morgon smäller det !

Förlåt mig mina trogna läsare ...

Min dator har kraschat som ni (kanske) redan vet, och jag har inte haft någon ork till att koppla upp laptopen efter att den blev överhettad för några dagar sedan,  men i mon kommer äntligen min lilla bäbis tillbax från omformateringen, jag orkar/kan inte göra det sjävl så jag låter Peter göa det ! (A)

Okej nu sitter ni så klart och undrar hur fan jag kunnat valt den rubriken, jag menar alla tror väll att det är en helt vanlig fredag och som väntar ett gött sportlov efter, men nej!
nu kommer det :

JAG SKA OPERERAS I MORGON !
halsmandlarna , och kommer därför inte ha någon möjlighet till att blogga på jätte länge, kommer kräva att jag sover hela lovet, så ett litet inlägg kommer jag nog slänga in under lovet men det kanske blir 1-2 st, inte mer.

nej nu ska jag fixa lite saker till i mon !




    Puss vi hörs efter jag har blivit helt återställd


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0