en otroligt soft ledig dag !

Go' eftermiddag bloggen !

WOW ! min lediga dag har varit helt underbar.
One three hill HELA HELA dagen !
Först hela disk två sen avsnittet som är en timme som går varje varldag! :)
LOVLEY !
Gissa vem som har gjort pannkakor idag ? :)
MEEE !
jag blir mer och mer kock för varje dag som går ! hahaha !

Och jag har testat nya Ballerina Kladdkaka !
YUMMIE !

(bild från google.se)
Riktigt god, och ja DOPPA FÖR BÄSTA SMAK ! (Y)


Hoppas hoppas hoppas att vi får vara lediga i morgon oxå :)
skulle vart skit gött!!!


Man måste vara snäll och bjuda på snygga bilder då och då ;P



                                                         dregla lungt !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0