Datasalen i skolan!

Hello bitches !
Sitter just nu i datasalen och letar lite snabbfakta om Spanien till ett litet redovisande (:
Zanna & Donja sitter bredvid mig och håller mig sällskap (:
Vi alla i klassen strejkar för att vi skulle se en film om Alexander den store !
men det var tydligen 15 års gräns, och då banga Inger !
Hon sa att hon inte ville stå skylldig till att ha vissat 13-14 åringar en film från 15 !
Då sa alla att vi hade sett Hide and Seek i 5:an och att den var från 15(?)
Men då blev hon skit irriterad så nu strejkar alla !
Jag strejkar genom att blogga och faila att jag letar efter info om Spanien, eller snarare jag letar men jag bloggar oxå om ni fattar vad jag menar ? (:
det gör mig så jävla förbannad !!!!!!!!
Aja livet är fruktansvärt orättvist -.-

Jag är ledsen att jag inte bloggat på hur länge som helst, men jag har haft en otroligt störig och jobbig vecka i skolan utan sömn och massa, så jag har inte suttit vid datorn hur mycket jag än har velat blogga så har kroppen sagt ifrån,
Jag har skadat min rygg/skulderblad & vänster ben.
jag har skit ont i mina skulderblad och i ryggen kommer börja gråta vilken sekund som helst, sen är jag kissenödig kan det bli värre ?
NEJ !

Jag måste skynda mig hem sen vi slutar kl. 15:20 och One Tree Hill börjar kl. 15:40 :O
jag har 20 minuter på mig, kommer jag hinna ?
Eller kommer jag missa början ?
NEJ JAG SKA INTE MISSA NÅTT AV DET ! jag har missat dom bästa avsnitten om Keith och när han blir skjuten, och jag missar dom ?! Hur fan lyckas jag ;O ?
Jag började gråta när jag fick veta att Keith inte är med längre :(
Nathan,  Keith & Brooke är mina favoriter i serien !

Är det någon mer där ute som kollar på One tree hill ?!


Jag borde nog sluta snacka eller skriva kanske jag ska kalla det, för kommer läraren in får hon väll ett aggroanfall till!
Så jag sätter punkt här nu (:
Vi hörs när vi hörs ! <3




                                                              PUNKT !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

DU SKA INTE BLOGGA PÅ LEKTIONSTID :((( du vet vad jag har sagt, INGÀ G är godkända & slut SVÄRA så f¤¤¤¤¤¤at ILOVE YOU

2010-02-05 @ 07:11:01

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0