Dagen börjar gå mot sitt slut ....

Go' Natt bloggen !
Nu ska jag byta om till pyjamas sen ska jag hämta lite vatten och is och så ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv, jag hålla min älskade mamma lite sällskap ! :)
Vad sägs om det ?!
Låter bra va ?
jag förstår att ni blir ledsna nu men jag måste tyvärr trycka på OFF knappen och avsluta för idag !
Juste, jag vill tacka alla som har kommenterat så mycket idag, rena kommentar race här ju :)
fortsätt så , ME LIKE :)    
                                                                               

                                


                                Puss sov gott på er, vi hörs i mon !

Kommentarer
Postat av: Lisa

god natt på dej oxå,

vilket fint inlägg du hade gjrot till din syster, bor hon i australien ?



sov gott!

2010-02-19 @ 22:23:51
Postat av: Cajsa

Svar till Lisa:



tack tack :)

coolt att skriva på engelska tycker jag :P

Japp det gör hon, hon ska bo där ett par år, och plugga :)

jag saknar henne jätte mycket! ;)



ooh, det samma du !

2010-02-19 @ 22:25:13
URL: http://cajsadaahl.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0