CP LAPTOP !!!!!

Jag HATAR mammas såkallade dator, snarare en burk BAJS !
fyfan jag hatar den !
man kan inte skriva normala inlägg i bloggen och man kan inte klicka runt på bdb, för då hackar den eller byter storlek och färg på texten -.-
det gör mig så jävla pist off !
aja inga sura miner när solen skiner !(något konstigt ordsspråk) men sura miner när solen inte skiner, för det gör det inte, så jag har rätten att vara sur och grina illa,
HEHE !
Som sagt operation imorgon, jag börjar bli lite smått nervös ;O ?
vet inte vad jag är rädd för eller snarare nervös för, om det är för munspärren , smärtan efteråt eller om det är ner sövningen som skrämmer mig :(
aja what ever, det kommer gå skitetans bra iallafall. :)

förlåt om inlägget under ser helt efterblivet ut, men det är kanske bara jag som ser det eftersom min dator är lite VÄL efterbliven !
texten på det och på inlägget under det inlägget går in i varandra så det är en ända stor text klump !
ni får gärna säga till om ni oxå ser det, så ska jag försöka ändra på det annars från jag väll ringa till blogg.se så får dom fixa de !

finns det någon där ute som vet hur man tidsinställer ett inlägg ?
skulle vara toppen om någon ville dela med sej av sina kunskaper till en ganska otecknins liten tös.

Nej nu orkar jag inte sitta uppe längre, operation i morgon som sagt. Behöver sova.
så jag ska trycka på OFF knappen alldeles strax ska bara skriva klart detta inlägget, och jamän ser man på där var det slut.

Kommentarer
Postat av: fanny

Vilken fiin blogg du har! (:

2010-02-16 @ 20:45:23
URL: http://bloggerska.devote.se
Postat av: Cajsa

Svar till Fanny:



Tack tack :)

det värmer när man får en så fin kommentar,

ha en bra kväll !:)

2010-02-16 @ 20:53:55

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0