Även den mest patetiska sak kan vara söt !


Mamma har gått och köpt den sötaste tändaren någonsin :D
När hon skulle tända ljusen i går hade hon den och jag blev helt kär i den !
Så frågade jag:
J: Men vad gör vi när gasen tar slut ?
M: Hmm... a du ? det har jag inte tänk på?!
J: Smart ! då kommer vi få slänga den !
M: Nej ?!
J: Nehe ? va ska vi med en tom tändare till?
M: Men hallå jag har köpt gas att fylla på med?
J: Men åååh ! du sa ju att du inte hade det?
M: Hahaha jag skulle bara kolla om du hade koll ! ;)
J: ååh, du är helt otrolig !



     
                                              Visst är den söt ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0