update - Taskigt

Det tycker jag med. Okej okej jag vet jag suger på att updatera verkligen. Och jag har lovat så många gånger att skärpa mig. Men det händer inget, känns så tråkigt med en "jag bloggar så ofta jag vill" blogg.
Och jag ska försöka skärpa mig, och denna gången låter jag bli att lova, för det kommer komma massa i vägen. Sen har lilebror datorn i sitt rum så att sitta vid den är inte längre en självklarhet. Fyfan vad jag vill ha en egen dator :/
Men men. Sen har jag haft mycket med skolan och så, So-prov, Engelska-prov, Svenska inlämning, Svenska-bokredovisning. Och fan och hans moster.
Orkar snart inte med mitt eget liv, helt seriöst känns som att jag kommer kolappsa vilken dag som helst. Så skönt att det bara är 1 vecka och två dagar kvar till skolan är slut. :D
Det är en tröst som räcker långt, förmodligen.


Kommer med ett bok tips om en stund.


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0