update - sent

Sitter just nu isoffan med mamma och tittar på POC på 4an.
Shopppa ett ex antal prylar idag på rean. Vi stod i 25-30 minuter i kö inne på GinaTricot för en tröja , kan ni fatta hur desperata folk är för att det är ttyp 30% rea ????
men jag hittade lite saker iaf, fast dom flesa var faktiskt INTE på rean, konstigt nog. Tror jag köpte 2 koftor på rean bara, men sen får jag panik när det är för mycket folk. Men det finns ändå något mysigt med rea, om inte för att det är så billigt men så för att det är lite lite mysigt med mycket folk , men inte för mycket som när vi skulle ta oss ut ur nordstan nästan omöjligt. GULD LÄGE FÖR FICKTJUVAR !
Bilder på julklappar och på fynden kommer i morgon. Så håll ut!!

Nu skall jag fortsätta titta på en jätte bläckfisk som kapar skäpp !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0