update - Morgon julklapp

Hejsan, och god jul på er !
Fått några julklappar än ? Jag fick en i morse när jag vaknade av lillebrorshan.
Jag fick :
                         
på dvd :) Tackar !
Nu väntar vi bara på i kväll då tomten kommer och vi får mer klappar, då vi inte har gran i år, eller vi har men den står på ballkongen för Xavi's skull så får vi ingen traditionell klap utdelning. Vilket jag tycker är tråkigt. Men hellre det än att Xavi smaskar i sej allt som är dekorerat på granen men iofs. så har vi bara en ljusslinga i år. Men ändå.


GODJUL!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu är röstningen på min mini-veckansblogg igång!

nu är det upp till dig att säga till så många som möjligt att rösta just på dig, så det blir DU som får ta del av mina 1200 läsare!

jag har lagt upp ett inlägg på bloggen där det står vilka som är med, och hur många röster var och en har.



lycka till!

2010-12-24 @ 13:27:50
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0