update - Lyle and Scott ♥

                           

fyfan om ni bara visste hur mycket jag vill ha denna tröjan(herr modell) Såg den på freeport när vi var där. 499:- HÖR OCH HÄPNA ! Som hittat ju, men självklart fanns det inga pengar kvar från shoppingen dagen innan som jag i de ögonblick ångrade ihjäl mig för. Och fortfarande ångrar ! Tänk om jag inte jag inte hade åkt till stan den dagen , utan väntat till efter vi varit på freeport då hade den tröjan hängt i min gaderob nu , redo att användas.
Jag ska fan göra allt för att få ihop 500 kr för att sedan åka dit ner och köpa den. Dom kostar ju typ 750 i vanliga fall. I februari kanske jag har den, 400:- i månaden = 800:- på två månader och då räcker ju pengarna och blir över!!



I love Lyle and Scott ♥

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0