update - 1 ÅRS DAGEN

                 


HIPP,HIPP,HURRA !

idag har ni fått dras med mig i ett helt år. Det har varit ett underbart år, men också väldigt jobbigt. Kan inte fatta att för ett år och en månad sedan bestämde jag mig för att lägga ner daahliiich och starta en blogg här på blogg.se Och i dag för EXAKT ett år sådan skrev jag mitt första inlägg. Där jag berätta om mig själv, och varför jag bloggar. Kan inte fatta att tiden gått så fort. Känn som jag började blogga här för kanske 7 månader sedan. Helt psyko, men det har varit kul att få tillbringa ett helt år i erat sällskap. Satestiken har verkligen ökat från 0-10 besökare om dagen(början) till mellan 60 och 300 besökare om dagen, det är så roligt när det kommer nya läsare och när ni kommenterar. Det värmer för då vet jag ger någon där ute en trevlig lässtund. Och hoppas att det skall vara så i några år till framöver.

TACK FÖR ETT HÄRLIGT FÖRSTA ÅR TILLSAMMANS MED ER.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0