update - Vem bryr sej om rubrik ?

Inte jag iallafall...

Jag & O hade det najs i stan, vi fikade lite på Espresso House, sen gick vi in på Topshop men där har man ju knappt råd att gå innanför dörrarna, hahaha!
Sen gick vi in på Akademibokhandeln där jag köpte en kallender, sen köpte jag leggins på Gina.
Sen blev den Cappuccino ice cooler på 7-eleven. MUMS!
Tyckte muggen va så söt att jag sparade den, typsikt mej.
Måste ändå säga att IsChai är min favorit i sommar värmen, som nu är borta, pappa säger att det är höst nu, är det det ? Vill inte tro de, trivs så bra i sommaren.
Kära gud ! Gör så det blir sommar året runt , snälla!?


        
                                                      FAVORIT LÅTEN!♥

orkar inte skriva mer !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0