update - Träna på gym ?

Nu efter sommar behöver jag verkligen komma i gång med träningen igen.
Tänkte börja gå ut och gå nu så länge det är gott ute så man kan gå ut och gå utan att ramla och slå ihjäl sej eller utan att behöva gå ut med termobyxor(HAHA) ne men så illa är det väl inte på vintrarna men det är lättare att gå ut och gå under vår/sommar & höst.

Och nu när jag närmar mig 15 så tänkte jag börja tråna på sportlife här i närheten.
men det finns en sak som bekymmrar mig, Man får ju inte träna på gym innan man är 15 pga. sakde risk och såna grejer, men då är frågan :
Får man träna från och med året man fyller 15 eller efter dagen man fyllt 15 ?
Om ni fårstår vad jag menar, lixom om det är det år man fyller 15 så kan jag ju träna redan 1 januari, men om man MÅSTE fyllt 15 innan så måste jag vänta tills 21 juni 2011 !
Någon som vet något om det?

                   

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0