update - Skogspromenad


På väg till skogen, känns som att jag har den tröjan på mig vart jag än går ;)


Väl inne i skogen :)


Jump, suddigt men det funkar !
notera att kameran hade fokus på mamma inte på Xavi som de va menat.




Min prins !


woods


vilket monster har gått här ?


Vackrast i världen !




Vovven tog sej ett dopp i de blå/bruna !


Plocka blåbär :)
Xavi orkade inte vänta på blåbäret så han åt hela riset ;)












zurr




Kräft skiva på G


Här fick man inte bajsa nähä!


Mamma: Ta dom på nästa träd.
Jag: Varför?
Mamma: Dom är mycket freshare ?
Jag: Jag är fresh
Mamma: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !


tydligen så frescha så hon skulle äta dom!









don't drink in the nature !







ROSE


The Skys the limit


the cat is asleep






Men jag rastar min hund ändå ;) hahaha busigt


Låt oss kalla flugan Folkesson.


Grannens dotter även lillebrors kompis LISA var namnet.


ATTACK !


klippa klor dax





Vet att bilderna inte är av hög klass, jag ska köpa ett objektiv då jävlar ska de bli bra bilder !



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0