update - Shopping och en riktig tjej dag !

Jajamen !

Åkte till frölunda torg vid 11.30 tiden , hämtade upp Donja på vägen dit.
Sen det första vi gjorde när vi kom dit var att ta ett konto utdrag, nice asså haha !
Sen gick vi in i GinaTricot där jag köpte en tröja sen gick vi till EspressoHouse eftersom Donja tvingats hälla ut sitt kaffe eftersom jag ringde henne och sa att vi var på väg när hon satt och drack kaffe, så då gick vi dit jag drack en isChai, så går ni dit rekomenderar jag den skarpt.
Sen gick vi runt lite köpte lite saker(bilder kommer) sen gick vi till DinSushi eller vad det hette och mötte D's mamma , som åt lunch så vi gjrode henne sällskap, sen gick vi vidare och kollade åkte hem gick på Thai Resturang tog en promenad hem till D, så kom Ottan och gjorde oss sällskap. mycket trevligt.
Vi pratade och skrattade, sen kollade vi på Sandor/Slash/Ida, en film jag sett fram emot, vilket jag inte borde gjrot den söög , bokstavligt något av det sämsta jag sett. Iaf så dracj vi te pratadem ännu mer och så åt vi flingor sen tog jag bussen hem!
Så har min dag sett ut typ.
                                       



hörs i mon.


                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: sandra

vad tycker du om min blogg? :)

2010-08-12 @ 23:08:34
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0