update - Saknar

min syster på andra sidan jorden !♥

Mimmi? Är det inte typ dax att komma hem och hälsa på snart eller ? Saknar dej skit mycket !
Mycket saker är inte detsamma utan dej, som firandet hemma hos Linda(inflyttning till ny Lya och födelsedag) det va tomt utan dig. Min födelsedag, tomt. Lucaz födelsedag? Tomt.
Allt är tomt utan dig!
om du bara visste hur mycket jag saknar dej, känner i bland "okej jag har problem med detta, jag kan ringa till Mimmi och fråga hon kanske vet" Så när jag kommer till telefonen kommer jag på att jag kan ju inte ringa till dej och fråga, för du är ju inte hemma !
Kom hem så vi får träffa dej ! Snälla? fast i och försej blir det jobbig när du ska åka tillbax igen !
Hur ska vi lösa detta ? Skype kanske ? Ne för frånvarande. Vi får helt enkelt vänta på den dagen då du återvänder till sverige , eller kommer över ekvatorn och hälsar på!
Tänker på dej nästan hela tiden bara så du vet.

                                             

                                            

Kommentarer
Postat av: Mimsan

Ah min finaste bastaste lillasyster!

Jag sakanr dig sa himlans mycket ska du veta!!!! Jag tycker allt att vi far borja skypa lite mer, sa ska du se att det kanns batter! Och nu har vi fatt internet hemma, sa nu kan jag skypa igen! :)

Forresten sa kan du alltid skicka sms till mig, mitt nummer ar 0061468664008.

Men jag onskar sa att jag kunde vara hemma och traffa dig! Men jag komme rnog inte hem forrens i juni nasta ar... Du kan val komma hit?!?! :)

Puss Jag alskar DIG!

2010-08-19 @ 02:36:29
URL: http://metrobloggen.se/Mims

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0