update - No bloging

Om rubriken är fel stavad så skit i det för jag är grymt trött , tror seriöst på att jag håller på att gå in i en sömndvala !
skit samma.

Har inte haft tid att blogga det senaste, skolan tar all tid och så hunden så klart.
Sen om jag ska vara ärlig har jag inte haft något att skriva, jag menar vem vill läsa 107862 inlägg om skoldagarna ? Inte så kul i längen funkar kanske dom 10 första inläggen men sen blir det pannkaka av alltihop.
Sitter just nu helt ensam i den lilla kolsvarta lägenheten, Xavi sover, Lucaz sover, Linda sover & mamma och pappa är i solle på begravning. R.I.P Morfar !

Men som sagt häng inte upp er på att det inte kommer en update, för jag har ett knökfullt liv utanför dator skärmen , känns bara tråkigt eftersom jag älskar att blogga, men det är inte kul när det finns nada att skriva om.
Men vi får se hur det blir i morgon kanske hinner med ett eller två inlägg då !
ha gött lingon prutt så länge !

                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0