update - Mys kväll & hund som inte lyssnar

Sitter just nu och äter BEN & JERRY'S ! yummie
                                   

Va nyss ute med Xavi , och gissa vad han tryckte i sej en liten hundbajs, kan ha varit en katt bajs oxå.
URSH !!!!!
och där sprang jag som en idiot och jagade honom, och tror ni han lyssnade på mig när jag skrek: XAVI KOM HIIT !!
Ne exakt han trodde jag lekte med honom, ärligt talat är jäkligt trött på att han aldrig lyssnar på vad jag säger. Någon som har något tips till inkallning? Jag gör precis som hundkurs ledaren säger, men lyssnar han ? NEJ !
Det får mig att känna som att jag har misslyckats rejält.
Ska köpa Fredrik Steens serie nu varje vecka med Expressen/GT se om jag kan hitta tips där.
Men ni andra som har hund och kännt samma någon gång får gärna dela med er av era tips hur ni fick er hund/ar att lyssna, skulle va roligt att få veta hur andra gör med sina valpar.

Ne nu får det vara bra, nu ska jag läsa sportbladet !



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0