update - Music is my boyfriend !

It's true.
Lyssnar på musik 24-7 , ja jag vet inte bara jag men jag har aldrig riktigt varit sån som sitter dagarna ienda och lyssnar på musik, men nu HELA tiden , till och med när jag äta middag har jag hörlurarna i , när jag går på toa, är ute med hunden, är det ett normalt beteende ?

Går ständigt i ipoden/youtube/mobilen just nu:


                                          [Mohombi - Bumpy Ride]


                                  [Shakira - WakaWaka , english version]


                                [Shakira - WakaWaka, spanish version]


                                 [Oskar Linnros - Från och med du]

          

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0