update - Mitt kreativa jag:

Lovade er bilder på mitt så kallade kreativa skapande. Det kom sent , men bättre sent än aldrig. Right?



Så vad tycks ?
Ett stort kollage på älsklingen. För att göra ett sånt här kollage behöver du : Bilder, dubbelhäftande tejp, SVART penna , sax och en tavla !
Gör såhär:
printa ut sjukt mycket bilder på det du vill ha i kollaget.
klipp ut. noga eller slarvigt bestämt själv.
sätt dubbelhäftande tejp på baksidan av bilderna.
Klistra fast på pappret i tavlan.
Måla i med den svarta pennan där bilderna inte täckte som jag gjort på vänster sida.
sätt in pappret med bilderna i tavlan och
KLART !


Enkelt och sjukt snyggt, om man inte vet vad man ska ge bort till kompisen/systern eller liknande i födelsedags present t.ex. då skriver du ut bilderr på idolen och gör en sån här tavla !
Hand gjorda presenter är oftats dom mest uppskattade.
Se bara på mig ? Jag uppskattar min present till mig själv.






                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: Okej :D Läser om fjärde boken nu :D



Snygg tavla btw ;)

2010-08-10 @ 01:05:59
URL: http://emmyni.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0