update - Kakdeg på tub eller på burk?

Ja varför inte ?
Det finns säkert fler än jag där ute som köper Ben&Jerry's cookiedough för att få äta kakdegen , inte ska vi skämmas vi är kakdegs monster.
                                              
Då slog tanken mej, varför finns det inte sådan kakdeg på tub, eller på burk ? I små fina förpackningar, som man har i frysen och tar fram små bitar när man är sugen ?
Är inte det en toppen ide !?!?!

För jag menar vem orkar stå och baka kakdeg i 10 timmar för att det tar slut på 10 sekunder ? Inte jag iaf. Visst det kanske blir 12025413 gånger godare om man gör själv men B&J's cookiedough är ju gudomlig så om man kunde få en EXAKT lika dan på burk, i små portioner ?
                                    
Enda positiva med att baka själv måste ju vara att man får äta hur mycket som helst ?
Jag menar man gör en deg och klickar ut små runda saker på små runda smörpapper gör det till en säck alltså försluter smörpappret runt degen och in i frysen, det är oxå ett alternativ, men det är ju inte alla som har tid att baka ? Då är ju tugen en underbar lösning!

                        

vad tror ni gott folk ? Är detta lösningen på alla världen problem:KAKDEG PÅ TUB !


om det fanns i min mat affär skulle jag rulla fram!


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0