update - i bland...

... önskar jag att jag förstog mig på photoshop. Att min såkallade kreativa sida låg där i ställer för irl.
För om det hade varit så hade man kanske haft en fin design? Är så avis på alla som har personliga designs, gud känner mig som en 0:a.
Stackars mig. Är man helt blåst i skallen när det gäller sånt så är man.
Men om det finns någon ängel där ute som vill hjälpa mig är det fritt fram!



ville bara få det sagt.



                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: EMMA

jag skulle kunna hjälpa om du inte vill ha allt för komplicerat :)

2010-08-11 @ 14:48:34
URL: http://emmyni.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0