update - Färsk Ananas & Cola ZERO

japp japp japp thats right.
Sitter och käka färsk ananas och dricker cola zero. Det måste påpekas att det är ZERO , hahaha !

Kanske inte den godaste kombinationen(stavning) men ändå.
Okej det har förstås med att ananasen inte va den godaste men , man vet inte för än man testat eller hur ?
Men det låter gott: Ananas & coca cola zero
det låter exotiskt , vet inte ens om det är rätt stavat. Gud känns som om jag skulle behöva gå om alla år i skolan lixom, kan inte stava till nått känns de som.

måste säga en sak till er. Ni vet dom jordgubbs snörerna som Malaco har ? DOM ÄR SÅ SJUUUUUUUKT goda, köpte 3 paket nu när jag var i danmark och alla är slut, hahaha

så sjukt goa.

nej nu slutar vi prata mat, detta blir tråkigt.
men det gör inget för så som jag anser det har ni hamnat på en av blogg världens tråkigaste bloggar så det gör inget.



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0