update - Domedagen kommen ?

Ah det kan vara sant, fast jag kommer ha domedag 1 gång i veckan ? Kan man dö en gång i veckan JAG HOPPAS OCH BER ATT JAG ÖVERLVER JYMPA LEKTIONEN PÅ 2 TIMMAR !!!

5 minuter kvar sen går jag mot skolan , eller snarare mot R sen mot skolan.
Vi hörs senare för jag hinner inte skriva så mycket mer ska på toa innan jag går och så ska jag losa, stänga av alla elektriska saker och så dra på sig dojorna och gå. Sen är ju Xavi ensamhemma så jag måste säga hejdå till honom oxå.


OH SHEEEAT 2 MIN KVAR SÅ SKA JAG VARA HOS R !
smell you later !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

GLÖM ALDRIG ATT Xavi e´viktigare än Rovia :/

2010-08-31 @ 14:28:16

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0