update - vakna nyss

Go' morgon bloggen !

sitter just nu i pyjamas och lyssnar på musik, :)
det brukar jag göra på lördag och söndag morgon :)
haha !

IGÅR VAR DET FETT KUL ! :)
hahah, vi kollade på film, spelade spel, satt vi datorn och hoppade studsmatta.
Typ det vi brukar göra, men det var roligt , förutom att jag var fett trött !
Sover ju typ inget på nätterna, för jag har så ont i kroppen !
(BILDER FRÅN I GÅR KOMMER I ETT SENARE INLÄGG)

Hade ni en rolig påsk ?
berätta gärna för mig vad ni gjorde, kul att få veta vad alla andra gjorde!
firade ni med släkten ? med familjen ? med kompisar ? eller kanske ensam ? eller du kanske inte firar alls?
TELL ME !
nej nu ska jag gå och fixa lite tea, har ont i halsen :(
talk to you later !

        

                                                                        

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0